Thursday 23 November 2017

Sving Trading Strategier Forumet


Avansert strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Skrevet av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08:30. Et virkelig flott arbeid har blitt gjort av Myronn. forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy. Støtte motstandshandel, trendlinjehandel, kontroll av høyere tidsrammer, pengehåndtering mdash strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering mdash en vinnende kombinasjon som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel Først av alt, dette nettstedet er kjempebra. Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke (29. september til 3. oktober 2008) og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den, og det ville være flott å ha mange involvert i teste denne strategien ut. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på: Følg trenden. Hørt forsterker lest at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg. Men kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og ta en titt på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en hovedutviklet trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrendens forsterker en gang som er identifisert, dine handelsbeslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS HOLDER DET ENKELT FORMELT. TIMEFRAMMER: Timeplaner som passer for disse strategiene, er daglige, 4 timer, 1 time, 30 minutter. INDIKATOR: Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ (zz for sikksag). Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned. Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsforsterkningsnivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. SwingZZ. mq4 Så vi kan komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer tegning trendlinjer ved hjelp av svinghøyde og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. KORT ENTRYRE REGLER: (a) se på tidsrammen du ønsker å bruke og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig. For meg, når jeg vil bytte på timekartet, sjekker jeg først det daglige diagrammet og liker også å se hva som skjer i 4-timers diagrammet også for å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i det daglige og 4 timers diagrammer. Jeg holder seg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert. Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4grlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme. Jeg identifiserer trender i timen og tegner trendlinje (r) også. (b) Jeg legger en salgsstoppordre, minst 5pips under LAVEN av lyset som berører eller skjærer trendlinjen. Trendlinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt nummer til meg Jeg har fem fingre på hver arm og på samme måte for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på at prisen skal nærme seg en trendlinje eller svært nær trendlinjen før du legger din salgsbestemmelse. (c) Jeg foretrekker å plassere mitt stoppfall minst 5 pips over den siste svinghøyde. Du bør sette ditt stoppfall i henhold til dine pengehåndteringsberegninger og risikotoleranse. (d) Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere swing lav. (e) Handelsledelse: Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg mitt stoppfall til minst 5 pips over hver lavere etterfølgende topp (lavere svinghøyder). LANG ENTRY REGULER: Bare gjør det motsatte av kort oppføring. (1) Angi din kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når stearinlyset lukkes. (2) Jeg satte mitt stoppfall rett under det siste lave. (3) Jeg plasserer min fortjenestemåte BINN nivået på den forrige høye. (4) Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer som danner. KORT ENTRYKSEMPEL: Den vedlagte 4 timers USDJPY-diagrammet viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. (alle screeshots er klikkbare) LONG ENTRY EXAMPLE: Vedlagt er USDCAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handelskonfigurasjon og tar dem. Her er et skjermbilde av handlingene jeg har tatt ved hjelp av strategien ovenfor. Jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 minutter, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. Vedlagt er kontohistorie skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta 1 fullstendig skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email: myronns (at) yahooComplex trading system 5 (Fibonacci trading) Skrevet av Edward Revy 30. juni 2007 - 13:27. Traders ba om å legge inn noen strategier som vil fungere på mindre tidsrammer. Her er et veldig godt handelssystem som kan være verdt din oppmerksomhet. Når en næringsdrivende velger å bruke små tidsrammer (som 10 min, 15 min, 30 min 1 time), er det risiko for at feil er alltid høyere enn med større tidsrammer. Derfor er det veldig viktig å ha et veldig godt Forex trading system som kan gi råd om oppføringer med høye sjanser til å vinne og hva som er viktigere, det burde være i stand til å fortelle nøyaktig hvor du skal avslutte uten å måtte konstant overvåke prisen. Vær også oppmerksom på at flere tradere ser på diagrammer, jo mer har de en tendens til å ha kontroversielle følelser om suksessen til en nåværende åpen handel. Med all denne lange introduksjonen er det bare igjen å nevne at denne strategien vil kreve fra handelsmenn grunnleggende kunnskap om bruk av Fibonacci-verktøy. Hva er Fibonacci verktøy og hvordan du bruker det Bare Google forex fibonacci setning og du vil finne mye informasjon om det. Dette er trolig den eneste grunnen til at vi klassifiserte dette handelssystemet som Complex One, ikke alle handelsmenn er komfortable med å bruke Fibonacci-studier i Forex. Handelsoppsett: Tidsramme: noen over 5 minutter og mindre enn 3-4 timer. Valutapar: noen. Indikatorer: 5 WMA Se på prisbølgene. Finn den siste svinghøyde og den siste svingen, såkalte Fibonacci A swing og B swing. Trekk Fibonacci fra A til B. For å vite hvilken retning å trekke (opp eller ned) bare se på trenden hvis det er uklart, finn passende AB svinger og sett Fibonacci i begge retninger. Når du er ferdig, vent og se på retracement fra AB swing for å utfolde seg. Under retracement er det tre forhold som skal oppfylles for å vurdere handel: 1. Prisen må berøre 5 WMA. 2. Prisen må minst berøre 0.382 Fibonacci retracement nivå. 3. 0.618 Fibonacci retracement nivå må ikke mislykkes. Her betyr det at prisen ikke bør lukkes under (uptrend) over (downtrend) 0.618 retracement linje. Det kan berøre eller peke på det, men nivået må tåle angrepet. Når alle tre kriteriene er oppfylt, skriv inn når lyset er tydelig lukket over 5 WMA for Long entry, under - for Short. Stoppordre plasseres alltid 4-5 pips over (nedtrend) under (opptrend) 0.618 Fibonacci retracement nivå. Resultatmål er satt til 1.618 Fibonacci ekspansjonsnivå avledet fra punkt A. Mastre Fibonacci tradingMost lønnsomme alternativstrategi Med over 40 ulike variasjoner på teknikker for å handle alternativer, er det ganske vanskelig å avgjøre hvilken som er den mest lønnsomme alternativstrategien. De fleste handelsfolk, det være seg de daghandlere eller alternativhandlere, prøver å utvikle en handelsplan som i det minste vil slå det bredere aksjemarkedet, og det er hundrevis av meninger om hvilke er den beste tilnærmingen. Option trading gir et stort fortjeneste potensial, og det er veldig attraktivt, men samtidig har mange handelsfolk mistet veldig tungt når de lanserer inn i verden av alternativer. Det er mange forumposter som angir hvor farlig alternativhandel kan være, og hvor dårlig det er å handle derivater. Noen ganger virker det som at de eneste som gjør noen form for fortjeneste, er de som selger opsjoner handelsrådgivningstjenester via nyhetsbrev eller nettside, og selv deres resultater er ofte skuffende. Så, dette fører da til to spørsmål: er opsjonshandel virkelig lønnsomt, og for det andre, i så fall, hva er den mest lønnsomme alternativstrategien Er Options Trading Lønnsom Sannheten Ja, det kan være. Utnyttelsespotensialet som tilbys av opsjoner, som gir deg rett til å kontrollere store lagerblokker, er betydelig større enn potensialet for enkel aksjehandel. Hvis du er i stand til å utnytte kraften i denne innflytelsen, kan du gjøre store mengder fortjeneste fra ganske små trekk i underliggende aksjekurs. Med andre strategier kan du tjene penger hvis aksjen går ned, og du kan bruke enda en strategi for å tjene penger på et stillestående marked. Problemet med noen (men ikke alle) strategiene er at du kan miste mye penger veldig raskt. Faktisk, hvis du tar feil spill, kan du miste 100 av investeringen innen et par timer. Hva er den mest lønnsomme alternativstrategien De fleste alternativene som handler, blir introdusert til det enkle å forstå og enkle å implementere, konseptet om å kjøpe samtaler (for et stigende marked) eller å kjøpe putter (for et fallende marked). I tillegg til å være enkle å forstå og anvende, har disse to strategiene potensial til å gi sterke fortjenestegevinster. Det er mulig å gi avkastning på 100 eller bedre innen et par dager eller til og med timer med å gjøre handelen. Så, for ren grad av profitt, kan dette være den mest lønnsomme strategien. Det er imidlertid også svært mulig å miste 100 av investeringen like fort. Selv om nettsteder og rådgivningstjenester som markedsfører denne teknikken, vil vise slike spektakulære resultater iblant, er det oftere sant at de vanligvis får mindre enn 50 per handel, og de har en stor andel av handler som går galt Hvis du har en handel som taper 100, trenger du minst fem bransjer som lager 20 eller mer for å få tilbake investeringen. Svært få forhandlere kan gjøre slike vinnere regelmessig. Årsaken er at for å lykkes med denne strategien, må du ha gode tekniske analysevner slik at du nøyaktig kan forutsi et markedsflyt og tidspunktet for flyttingen. Det er mulig, men det krever mange års erfaring og en rekke tekniske analyseverktøy som du kan forstå og bruke effektivt. Selge Putt og Kreditt Spreads To nylig akademiske studier har vist at de mest konsekvent lønnsomme strategiene selger setter eller selger kredittspreads. Selv om absolutt størrelsen på overskuddet er mindre enn det å kjøpe samtaler og setter, er resultatet fortløpende og konsistent, i størrelsesorden 7-12 per måned på hele porteføljen. Strategiene er rimelig enkle, og krever et svært grunnleggende teknisk analyse, og prosentandelen av vinnere er mye høyere (80 eller mer, med riktig handelsplan). Samlet sett er den mest lønnsomme alternativstrategien den som selger putter. Det er litt begrenset, fordi det fungerer best i et oppadgående marked, selv om det til og med selger ITM setter for meget langsiktige kontrakter (6 måneder ut eller mer) kan gi utmerket avkastning på grunn av effekten av tidsforfall, uansett hvordan markedet går . Selge kredittspreads utnytter både oppover og nedadgående trender i markedet, og marginkravene er mindre, noe som gjør det lettere for den mindre investoren å starte. Selv Iron Condors (i utgangspunktet to motstående stående kredittspread) gir god avkastning i et stillestående marked. I konklusjon. Når du ser etter den mest lønnsomme alternativstrategien, ikke se på størrelsen på fortjenesten. Se heller på faktorer som risiko for tap, tekniske analysekrav, og potensialet til å utvikle en trygg, pålitelig handelsplan som genererer vanlig månedlig eller ukentlig inntekt. og deretter la det være til makten til å samle akademiske referanser: Doran, James S. og Fodor, Andy, er det penger å investere i alternativer Et historisk perspektiv (8. desember 2006). Tilgjengelig på SSRN: ssrnabstract873639 eller dx. doi. org10.2139ssrn.873639 AN ANALYSE AV INDEX OPTION SKRIFT FOR LIKVID FORBEDRET RISIKOJUSTERT RETURNS. Januar 2012. Asset Consulting Group. Gå tilbake fra mest lønnsomme alternativstrategi til hjemmesiden

No comments:

Post a Comment