Saturday 7 October 2017

Lazy Grid Trading System


Grid Trading EURGBP Finnes det noen gridhandlere her som handler eurgbp utelukkende, jeg gikk igjennom diagrammene i går og samlet følgende statistikk: eurgbp har hatt et gjennomsnittlig daglig rekkevidde på ca 39 pips, gjennomsnittlig gjennomsnittlig gjennomsnittlig gjennomsnitt på rundt 63 pips og en månedlig rekkevidde gjennomsnittlig på ca 143 pips. Dette er de siste 5 års gjennomsnittene. Går av tallene, er dette ikke det beste paret til rutenett handel lønnsomt og konsekvent. En generell visning fra 8. september 2002 til 5. mai 2003 viser en høy og lav av 1013 pips oppnådd på en svært smertefull (sakte og stabil måte), og deretter har paret hele tiden holdt seg innenfor dette området. Å holde det ovennevnte i tankene, er ikke dette paret, en nettbutikkdrøm kommer i oppfyllelse. Respekt verdsatt av alle, og spesielt av nettbutikker i dette forumet. P. S: Vennligst ikke flytt dette til nybegynnereforumet. Jeg ser på en diskusjon her, og ikke definisjonen av netthandel. Jeg vet hva netthandel er. Ble med i mar 2006 Status: Pip Samurai 975 Innlegg Jeg har for øyeblikket en konto som har et rutenett på EURGBP. På dette punktet er det nesten som en høy rente sparekonto. Med svært liten volatilitet holder dette paret seg godt til rutenettet. MEN det tar svært få fortjenestemål. Nå kan det være at intervaller er for store, men mens det ikke har vært mye volatilitet, kan paret trenge nå og da, og disse trendene kan lett gjøre et grid ulønnsomt hvis intervaller er for små. Jeg vil si dette, jeg er på quotluckyquot siden av nettet, fordi jeg faktisk samler litt på swaps på grunn av at foreldreløse er strengt shorts. Imidlertid har jeg en god følelse at det snart går igjen, og vi kan gå den andre veien. Vel, jeg må være uenig om at rutenettene ikke er pålitelige. Jeg var av samme mening noen uker tilbake, til jeg begynte å se en venn handle det. Jeg så at han tok sine livsforretninger og tjente penger konsekvent. Jeg tror det handler om å få mest mulig ut av et varierende marked og troen på at ingenting går rett opp eller ned. Jeg vil gjerne høre fra nettbutikkene her, om noen. Ble medlem Mar 2006 Status: Pip Samurai 975 Innlegg Gridet ditt og rutenett er 2 forskjellige ting. Mine intervaller er faktisk i begge retninger, så en hvilken som helst trend av betydning vil være et problem. Men hvis du kan finne et godt spekter og la det løpe i noen uker, kan du normalt gå ut av å utvikle trenden med fortjeneste. som egentlig er det jeg gjør. Jeg bare la gridopptaket ligge, og da når jeg føler at en trend har utviklet seg som ville utgjøre mitt rutenett, lukker jeg rutenettet og venter på et nytt signal. På ditt andre punkt angående quotreasonquot, hvorfor EURGBP varierer. mens du er korrekt om pipverdien, har den faktiske kvoteringskvoten å gjøre med de underliggende grunnleggende. disse grunnleggende binder i utgangspunktet økonomiene til Storbritannia og EU veldig tett, og de reagerer på samme måte mot andre økonomier. Åpenbart reagerer de ikke nøyaktig det samme, men de reagerer sammen, generelt. som holder sine valutaer i et stramt utvalg. Grid trading virker til hva du er trading trender. i feil retning (vanligvis nettleverandører velger hvilken retning som gir en renteutbetaling på paret, enten det er alle lange ordrer eller alle korte ordrer). På det tidspunktet du slutter å kutte tapene dine for en stor drawdown, eller prøver å skjule tapet under en hekke. Måtene jeg har sett for å omgå dette problemet er å sette opp et rutenett som spiller i motsatt retning på noen breakout (for eksempel bytte fra korte ordrer til lange ordrer hvis rekkevidde går over et motstandspunkt), eller justere TP i henhold til merkbar trend (si at du har korte bestillinger hvis markedet går oppover tar mindre TPer for pullbacks, hvis markedet går nedover tar de større TPs med trenden). Den andre grunnen til at EURGBP ligger tett, i tillegg til en liten sammenheng mellom de to valutaene, har å gjøre med verdi per pip. Når du kjøper 1 mye EUR (forutsatt fullt på 100: 1), er det ikke 1000 verdi margin, men uansett hva EURUSD handler. mer som 1345. Prisen som er oppnådd per pip er ikke 10, men uansett GBPUSD handler. mer som 19,74 per pip. Derfor er din gainloss noe som 1,47 av marginen din risikert per pip. Sammenlign dette med EURUSD, som er mer som 0,74 av marginerrisiko per pip, og du kan forstå hvorfor EURGBP kaster svært få pips per dag. De fleste er for lat til å regne sann verdi per pip, og antar at alt koster 1000 per lot og returnerer 10 per pip. Ble medlem Jul 2006 Status: Medlem 547 Innlegg Jeg vet at dette ikke er et rutenett system, men det fungerer for meg. Jeg har begynt å handle EG for grunnleggende bransjer. A. De blå kanalene er for å inngå handler - mindre blå kanal for å observere pris på H1-diagrammet (korttidsforretninger) - større blå kanal for å observere pris på Dagligdiagrammet (langsiktige handler) B. Den røde kanalen er for ser hvor prisen går over en periode på uker og måneder. Utganger: enten vent til prisen går til midten av en blå kanal eller vent til prisen går til motsatt veggen av en blå kanal. Kanalene er satt opp for å reflektere parets egenskaper av EG i løpet av de siste par årene. Handelsregel: Når prisen nærmer seg eller bremser gjennom en blå kanallinje, går jeg lenge hvis prisen ligger nær den blå kanalens veggen (avhengig av hvilken jeg velger) eller motsatt for kort. Momentfilteret er en grunnleggende Stoch (5,3,3,) og en RSI (21). Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) På ditt andre punkt angående quotreasonquot, hvorfor EURGBP varierer. mens du er korrekt om pipverdien, har den faktiske kvoteringskvoten å gjøre med de underliggende grunnleggende. disse grunnleggende binder i utgangspunktet økonomiene til Storbritannia og EU veldig tett, og de reagerer på samme måte mot andre økonomier. Åpenbart reagerer de ikke nøyaktig det samme, men de reagerer sammen, generelt. som holder sine valutaer i et stramt utvalg. Ja. Det er derfor jeg sa i tillegg til en liten sammenheng mellom de to valutaene. EUR og CHF er nærmere korrelert, men det daglige området på EURCHF er ganske større i pips per dag enn EURGBP. Grid Trading Ble medlem Mai 2004 Status: Medlem 6 Innlegg Jeg er veldig interessert i begrepet netthandel, men alle Gruvehandelssystemene jeg har sett på bruksbegrensningsordrer i stedet for stoppordrer. Selvfølgelig, hvis markedet beveger seg en vei, si 200 pips, kan du ende opp med 20 eller flere stillinger mot deg, i håp om en retrace. Det jeg leter etter er et rutenettverk som virker som det. La oss anta at eurusd er på 1,3000. spredning ikke inkludert for enkelhet. Kjøp 1.3010, 1.3020, 1.3030 etc. Ta fortjeneste hver 10 pips 20,30,40 etc. Selg 1.2990, 1.2980, 1.2970 etc. Talke fortjener hver 10 pips 80,70,60 etc. La oss si at markedet beveger seg opp til 1.3010. Bøker 10 pips fortjeneste. Nå så snart de første 10 pip fortjenesten er tatt på 1.3010 bud, så er en salgs stoppordre plassert 1.3010 og 1.3000. Kjøpsstoppet som var klokken 1.3010 er nå et salgsstopp. Konseptet er stoppordre legges i nettet på begge sider av gjeldende pris, IKKE grenseordrer. På denne måten hvis vi har en løp i en retning, samler du pips hele veien. Hvis det er en retrace så kan du også samle pips i den retningen. Har noen sett et slikt gridhandel EA eller ville noen med programmeringskunnskap som å kode en slik EA. Jeg har prøvd, men jeg er ikke en programmerer. Kanskje en EA som Makegrid kunne bli endret. Jeg vet ikke. Jeg er veldig interessert i begrepet rutenetthandel, men alle rutenetthandelssystemene har jeg sett på bruksbegrensningsordre i stedet for å stoppe bestillinger. Selvfølgelig, hvis markedet beveger seg en vei, si 200 pips, kan du ende opp med 20 eller flere stillinger mot deg, i håp om en retrace. Det jeg leter etter er et rutenettverk som virker som det. La oss anta at eurusd er på 1,3000. spredning ikke inkludert for enkelhet. Kjøp 1.3010, 1.3020, 1.3030 etc. Ta fortjeneste hver 10 pips 20,30,40 etc. Selg 1.2990, 1.2980, 1.2970 etc. Talke fortjener hver 10 pips 80,70,60 etc. La oss si at markedet beveger seg opp til 1.3010. Bøker 10 pips fortjeneste. Nå så snart de første 10 pip fortjenesten er tatt på 1.3010 bud, så er en salgs stoppordre plassert 1.3010 og 1.3000. Kjøpsstoppet som var klokken 1.3010 er nå et salgsstopp. Konseptet er stoppordre legges i nettet på begge sider av gjeldende pris, IKKE grenseordrer. På denne måten hvis vi har en løp i en retning, samler du pips hele veien. Hvis det er en retrace så kan du også samle pips i den retningen. Har noen sett et slikt gridhandel EA eller ville noen med programmeringskunnskap som å kode en slik EA. Jeg har prøvd, men jeg er ikke en programmerer. Kanskje en EA som Makegrid kunne bli endret. Jeg vet ikke. Var en EA for dette noensinne utviklet Hvordan er resultatene ja, definitivt fine spørsmål, hvilket par, og eller hvilke markedssituasjoner blandet seg best på quotgrid systemquot takk venner, jeg har studert gridhandel svært omfattende og detaljert tidligere. Problemet selvfølgelig er handel som blir quottriggeredquot og markedet reverserer forlater deg med den stadig så populære quotdanglingquot-handel. Faget interesserer meg, men jeg er ikke sikker (eller ikke sett) en profitt, kvotetanking involvert, system. Markedet vil forbli i en rekkevidde for en stund, så trenden ut av den (noen ganger innen 1 time), og deretter enten rekkevidde i et annet sted i rutenettet eller fortsette trending. Dette er ødeleggelse for nettleverandøren. Min handelsform innebærer å bruke sikringsbransjer og gjennomsnittlig nedgang (Martingale det er ikke), men nøkkelen er å plassere interesseposisjonene dine minst 100 til 130 pips fra hverandre, avhengig av paret. (Både opp og ned) Bruk liten margin slik at du kan overlaste en stor løp mot deg. Hold disse interessene positive handler for langdistanse og bruk sikringsbransjen for å beskytte både fortjeneste og drawdowns. Fortsett å ta kortvarig fortjeneste på sikringsbransjen, samtidig som interesseposisjonene blir intakte og spre 100 til 130 pips fra hverandre. Aldri ha mer hedgehandel mye åpent enn interesse positive handler. Dette tar tålmodighet, men det er en veldig god måte å handle, og lønnsomt. Det er det nærmeste til et rutenett jeg har sett det som fungerer. Det er ikke hvor du er, men hvor du kommer fra Her er innlegget mitt fra en annen tråd: Tidligere har jeg studert rutenettet i stor utstrekning. Konseptet interesserte meg virkelig for en stund, og jeg gikk virkelig til jobb for å studere den. Det er problemer selvsagt sammen med fordelene. Hovedproblemet er innflytelse. Hvis du sprer ut rutenettet 30 eller 40 pips og markedet gjør en løp mot deg, vil innflytelsen drepe deg med mindre du handler med en veldig liten margin. Mitt siste system inneholdt kort bestillinger hver 50 pips over pris og lange ordrer hver 50 pips under pris. Jeg ville også gå lenge over pris i intervaller og kort under pris i intervaller, men ikke starte disse intervaller til minst 200 pips ut. Ideen er selvfølgelig at prisen vil kvote 50, 100 eller 150 pips og komme tilbake. Hvis det ikke gjør det, vil andre intervallordrer redusere smerten til pris kommer tilbake som det alltid gjør i noen grad. Jeg ville ta fortjeneste på andre intervallhandler på nøyaktig samme sted som inngangen til de opprinnelige handler, men la de opprinnelige handlerne stå så når prisen kommer tilbake, øker egenkapitalen mye. Deretter er det spørsmålet om hvilke andre intervallhandler som skal erstattes. Jeg ville erstatte omtrent hverandre, men du ville fortsatt ha mer originale handler åpne enn andre intervallhandler som prisutslipp. Jeg ble fortsatt drept på drawdown og fant at det bare ville ta for lang tid å ta opp. Jeg tror at hvis det spilles med det riktige paret, kan noen få en tur av det. Jeg har aldri brukt stoppordrer, men det kan være et sted for dem jeg tror det er et sted for rutenettet. Jeg kjenner gutter som bare har plassert handler i rentebærende retning både opp og ned på prisstigen. De ville plassere omtrent 30 til 50 pips og erstatte alle bestillinger. Du må handle øyeblikkelig, selv om nedtellingen vil drepe deg. Markedet kan ikke bli hjørnet og filtre må være på plass for å oppnå raskere resultater. Her er en interessant nettside. Det er realtidsnettet trading resultater: Det er ikke hvor din, men hvor du kommer fra en ting du kanskje vurdere å gjøre er å sette en pris, si 5, 10, 50, 100 eller hva som helst, og når det er oppfylt, ha det lukk alle bestillinger og start om igjen. På den måten avslutter du alltid med en fortjeneste og starter frisk og ikke bekymrer deg for drawdownen på det tidspunktet. Og selvfølgelig, hvis det begynner å trene i motsatt retning, begynner det å åpne nye ordrer i mellomtiden, og når det går tilbake og prisen er oppfylt, lukkes alle bestillinger og utbetaling igjen. På den måten sitter du ikke der hele dagen og venter på to eller tre handler til. Takk Ektrade for å svare. ja. høres logisk, men har du prøvd å kode denne strategien du snakket om Hvilke andre store grop-faller du kjenner abt-netthandel Flere ideer vil være takknemlige Hilsen P. S. lagt inn en kommentar i profilen din. Kindle check 100 Fold Challenge-gtInterested - gtgt wwwltDOTgtgooltDOTgtgloJUVdv Jeg kan ikke virkelig teste det ordentlig til mandag, men hvordan vet det hvilke par som skal lukkes og parene for å la seg åpne. Jeg kan ikke se hvordan det gjør det. Ville det ikke kreve et magisk nummer å skille mellom parene som for tiden handles, eller klarer det bare parene som denne EA er festet til igjen, din raske timing for å svare med kode er fantastisk. Definitivt lovverdig. Lykke er hvor forberedelsen møter muligheten. Medlemmene må ha minst 0 bilag å poste i denne tråden. 1 handelsmann ser nå Forex Factoryreg er et registrert varemerke. Lazy Grid Trading. The Lazy Set Amp Glem Grid Trading System For Opptatt Traders Et SANT Quoteset og Forgetquot Totally Mechanical Forex Trading System En ny ekstremt kraftig og enkel Forex trading metode. bare plasser ventende begrensningsordrer i henhold til diagrammet vi gir deg Valutahandling var aldri enklere å bruke dette motortreningssystemet Kjære Fellow Forex Trader, hvor lenge har du vært Forex trading nå Måneder, år Hvordan går det med å tjene penger ennå Dens vanskeligere enn alle de såkalte guruer forteller deg, er det ikke Er du lei av å stå opp midt på natten for å handle, hvem mener jeg å prøve å ikke sovne mens jeg prøver å ikke tape penger Er du syk til døden av tekniske indikatorer, diagrammønstre, whipsaws, prisøkninger som tar stopper, nyhetshandel, scalping eller store trekke ned fra langsiktige posisjoner, bare generelt å miste penger og rive håret ut og eller få din wifehusband å skjule deg for å miste igjen og igjen og igjen Nok kan stoppe blødningen Som en forexforhandler og trener for de siste 5 årene, og en aksjeopsjonærer for de foregående 7 årene, har jeg sett alt, gjort alt, og prøvd alt under solen. Noen handelssystemer jeg bruker er utmerket, og jeg tjener gode penger. men læringskurven er lang og hard, og har behov for store pengebeløp for å handle trygt. og sannsynligvis i dag liker du noe som er enkelt og enkelt, og hvor du ikke trenger å sitte på datamaskinen lenge, ser på gresset vokser eller har et hjerteinfarkt. Hvis du er lei av all sprøytenarkoman og løfter på nettet og ønsker å gjøre noe for en forandring som er helt annerledes, noe så mildt og enkelt og enkelt at selv en barn eller bestemor kan gjøre, så vil du elske min nye. Lazy Grid Trading System Mitt nye valutahandelssystem: Trenger lite penger til å begynne med, selv 250 er ok Handel med noen meglerplattform Bruker ikke tekniske indikatorer eller diagrammønstre Stopp er valgfritt, men anbefalt Lærer et hekkesystem for å minimere nedtrekkshastigheter Har minimal tapende handler Handler bare EurGbp i et counter trend grid system Ikke nødvendig å la PCen kjøre Kommer med et diagram som forteller deg hvor du skal plassere handler Du trenger ikke å se handler, de er virkelig quotSet og Forgetquot Sjekk posisjonene dine bare tre ganger hver dag , det tar ca 5 minutter Nytt på MT4 trading plattform Ikke bekymre deg, vi har en anbefalt offshore MT4 megler med en 5 pip spredning og micro mini-partier. Lazy Grid Trading: Lazy Set amp Glem Grid Trading System For Opptatt Forex Traders Et SANT Quotet og Forgetquot Totally Mechanical Trading System lar alle bli lat og rik Ja, selvfølgelig er du Kom i gang NÅ Vi har 3 betalingsalternativer for deg, velg en: Den begrensede t Ime introduksjonspris er bare 49 for en ikke-refunderbar PayPal-betaling eller 99 for et fullt garantert 60-dagers refunderbart kjøp via Clickbank OR, hvis du har en Twitter - eller Facebook-konto eller blogg eller nettside eller tilhører et forexforum, hvis du hjelper oss fremme nettstedet vårt, vil vi gi deg Lazy Grid Trading System for kun 29 (ikke refunderbart) Clickbank er vår pålitelige kredittkort selger leverandør. For å betale full pris på 99 via Clickbank for et 60 dagers refunderbart kjøp, vennligst klikk Bestill-knappen nedenfor for å kjøpe for 99: Kredittkortbetaling via ClickBank Når kredittkortet ditt er godkjent, blir du tatt til en spesiell nedlastingsside der du vil få nedlastingskoblingen til The Get Lazy og Rich eBook og begynner å bruke den i dag Clickbank garanterer din tilfredshet innen 60 dager. Ønsker å betale kun 12 pris Godta å ikke be om tilbakebetaling og klikk her for å kjøpe for bare 49 via PayPal: Merk: Du trenger IKKE en PayPal-konto for å bruke denne betalingsmåten

No comments:

Post a Comment